Gerd Gheysens

Als ombudsman van N-VA Kapellen en Gemeenteraadslid, weet Gerd perfect welke problematieken er spelen in Kapellen. Beroepsmatig draagt hij elke dag zijn steentje bij aan de logistieke keten, opdat het fruit uit Zuid-Amerika, tijdig toekomt bij de klant. Sinds zijn 16de staat hij voor zelfbestuur en een onafhankelijk Vlaanderen. Hij is oprichter en coördinator van het Buurt Informatie Netwerk “De Sterre”. Zijn speerpunten zijn natuurbehoud, veiligheid, het significant vaker gebruik maken van het openbaar vervoer, is sociaal voelend en heeft een groot hart voor dieren. Geen loze woorden, want in zijn eigen tuin is het een lust voor bijen en vlinders en worden zeldzame-, rots- en collectieplanten gekoesterd.Bij defecte straatverlichting of problemen in verband met het straatbeeld, de openbare wegen, onderneemt hij gelijk actie. Hij stond mee aan de wieg van het jaarlijks succesvol straatfeest in de Heggemuslaan.