Zondag 14 oktober

Op 11 oktober 2012

Dit is het dan. De laatste spurt is ingezet. Zondag valt het doek, dan kennen we de uitslag van de enige juiste peiling. Dan horen wij of u in ons project voor Kapellen gelooft en of u ons de kans wil geven ook waar te maken wat we beloven. Wat het ook wordt, we willen u nu al bedanken. Omdat we het afgelopen jaar bij u mochten binnen komen via persoonlijke gesprekken, via de media, via onze activiteiten en onze huis-aan-huis bladen. Omdat u wilde luisteren naar wat die nieuwe wind in Kapellen dan wel te vertellen had. Nu is het aan u om de keuze te maken. En aan ons om het waar te maken.

Onze N-VA ploeg heeft er samen met tal van enthousiaste leden en vrijwilligers alles aan gedaan om van de komende verkiezingen een succes te maken. Als lijsttrekker wil ik iedereen langs deze weg heel hard bedanken voor elk steentje dat is bijgedragen. Wat er zondag ook gebeurt en in welke consternatie ook, onze ploeg zal er staan. Voor Kapellen en al haar inwoners! Voor een warm, sociaal en correct beleid voor onze mooie gemeente zodat niet alleen u en ik, maar ook onze kinderen en kleinkinderen, hier prachtig kunnen blijven wonen, leven en werken.

Blijf samen met ons geloven in de kracht van verandering,

Tot zondag!

Valerie Van Peel