Valerie Van Peel trekt N-VA-lijst bij gemeenteraadsverkiezingen

Op 20 juni 2017, over deze onderwerpen: Sociaal weefsel & OCMW

De eerste plaats op de lijst van N-VA Kapellen voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen is voor Valerie Van Peel, momenteel Kamerlid en OCMW-voorzitter. “Ik neem de uitdaging met beide handen aan. Dat spreekt voor zich. Ik wil onze ploeg zo goed mogelijk door de verkiezingen leiden en daarbij in samenspraak met de Kapellenaar ons project voor de volgende legislatuur vorm geven. We wonen in een prachtgemeente. Dat moeten we behouden en waar kan nog verbeteren.

De plannen die we vorige verkiezing naar voor hadden geschoven, krijgen ondertussen meer en meer vorm: de gele papiercontainer, de herinrichting van het Dorpsplein, de integratie van OCMW en gemeente om een breed Welzijnshuis te vormen...” Een andere Kapelse N-VA-naam met nationale weerklank is die van federaal minister Johan Van Overtveldt. Meermaals verschenen er al berichten dat hij in functie van de verkiezingen naar Mechelen zou verhuizen. “Hij woont nog altijd in Kapellen en er is nog niet beslist welke rol hij zal spelen bij de verkiezingen”, stelt woordvoerder Ferry Comhair.

envr voor GVA