N-VA Kapellen maakt top 5 bekend

Op 29 mei 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

N-VA kapellen trekt met een sterke lijst naar de verkiezingen. Vandaag maken we onze top 5 bekend. Op zaterdag 2 juni stemmen de leden over de volledige lijst. Ook daar staan nog heel wat verrassende namen op, maar die maken we pas na de stemming bekend.

Valerie Van Peel (38) trekt de lijst zoals eerder al bekend werd gemaakt. Ze is vandaag OCMW-voorzitter en schepen van Sociale Zaken in Kapellen en zetelt ook voor N-VA in De Kamer. Ze heeft een tweeling van vijf jaar en woont in Kapellenbos. Op plaats twee komt Luc Devriese (56) , vandaag schepen voor Ruimtelijke Ordening, Economie en Werk en woonachtig in Putte. Plaats drie gaat naar huidig voorzitter Vital Lambert (53). Lambert werkt als leidinggevende procesoperator in de chemische sector en is vader van twee dochters én een imker in zijn vrije tijd. Nancy Van Huffelen (39) is als campagneleider al langer actief in de partij. Ze zetelde lang in de ouderraad van de school van haar twee kinderen, maar steekt nu al haar vrije tijd in de politiek en werkt daarnaast in een verzekeringskantoor.
Plaats vijf, ten slotte, is voor Peter Vanalme (42) uit Hoogboom, huidig fractieleider voor N-VA in de gemeenteraad, in het dagelijkse leven business consultant in de ERP en ook een jonge vader van twee.
“Met deze fantastische trekkers heb ik er alle vertrouwen in”, stelt Van Peel. “We hebben een sterk team en een sterke visie voor Kapellen. En we zijn helemaal klaar om in de toekomst nog meer te wegen op het beleid van onze mooie gemeente. We zijn al een tijdje bezig met het communiceren van ons programma via ons huis aan huis blad, maar we bundelen alles nog een keer handig samen voor de Kapellenaars vlak voor de verkiezingen. Dus houd zeker uw postbus in de gaten."